2009. október 3., szombat

Tegnap Marlene is kikerült az inkubátoról, most már csak Isabella van bent, neki jó meleg van, a másik két csajszinak meg muszáj küzdenie, hogy melegen maradjanak maguktól. Igaz, jól be vannak bugyolálva, de tegnap Elisának jéghidegek voltak a kezei.
Jól megmelengettem, betakartam egy csomó takaróba, jól fel is melegedett.
Ma 1720 grammnak mérték és a hossza 40 cm (!!!) 4 centit nött, mióta megszületett!
Hosszúlábú bosszúálló lesz, ha megnö:-)
Ma kiitta az egész üveget, 40 ml-t, ami nem semmi ám!
Tegnap még a felénél félrenyelt, a gépek becsipogtak, hogy nem vesz levegöt, persze csak köhögött, de a szívbajt hozta rám.
Hiába tettem tisztába evés elött, alig hogy büfizett, hallottam, hogy berottyant, aztán nem volt egy nyugodt perc a kenguruzás alatt, izgés-mozgás, nyafogás, úgyhogy a végén megint pelenkázni kellett, de mennyit kakilt:-)

Marlene ma Haralddal volt, 25 ml-t ivott, a maradék 15-öt szondán kapta, ö is hízott 1700 gramm.
Alig látszott ki a takaró alól, meg felette melegítette a lámpa, nagyon édes volt, egy kapucnis rugdalózóba öltöztették, tiszta kertitörpe kinézete volt. Harald fotózni akarta, de én a gépet elvittem a memóriakártya nélkül, (bent maradt a laptopban) , na azt hallgattam hazáig...
De ö is gondolhatott volna rá.....mér mindig én?

Isabella megint izgö-mozgó volt, felmászott H. nyakáig, aztán huzigálta a szörét, meg nem nyugodott egy percre sem. Ö most 1450 gramm. Nagyon jön fel a kis Morzsika.
Ma abban a szívecskés bodyban volt, ami Marlenen volt múltkor, Isabellának még kicsit nagy, de nagyon csinos volt benne akkor is.
Ö is ivott egyedül 10 ml-t.

Isabella kicsit háttérbe szorul úgy látom, mert ök ketten vannak egy oldalon Marlenevel, ha ott vagyok náluk, akkor M.-t pelenkázom, etetem ,mert ö ügyesebb, I.-t a növér eteti, többnyire szondán. Most figyelni fogok, hogy I. is ehessen üvegböl, csak nagyon nehéz, mert mire M.-vel végeznék, Isabella eladná az egész osztályt a sivalkodással, nem bír a kajára várni.
Kezdhetném nála a pelenkázást és utána mennék Marlenehez, csak ö már többnyire ébren van, mire megyek, korábban meg nem lehet kezdeni, a növérek nagyon betartják az etetési idöpontokat.

Elisa kivárta ma, hogy bepelenkázzam, átmenjek a másik oldalra a tesóihoz, kérjek címkéket a tejesüvegeimre a növértöl, aztán mikor vittem neki a cumisüveget, hogy na most kajálunk, még mindig békésen nézegetett. Nagyon türelmes.

Holnap egyedül megyek a kórházba, mert Harald megbeszélte a Mike-al, hogy megnézi a komputerünket és csak holnap ér rá. A laptopunk 4 napja sz@rt be, a nagy komputer tegnap óta nem megy, most úgy írok, hogy a laptopot H. hozzákötötte a nagy képernyöhöz, így legalább van egy nagyjából jó gépünk. Remélem nem kell valami drága alkatrész, mert már elegem van, a pc-t idén 3x kellett javítani, pedig nem is régi.

Ma kész lettünk a babaszobával, bekerültek a kiegészítök is, (voltam pénteken az Ikejában)
majd teszek fel fotót, nem lett rossz, jó helyük lesz a kis hercegnöknek.
Egyenlöre úgy tervezem, hogy egy ágyban fognak aludni keresztben, a 3. ágyat fel sem állítottuk, addig is több a hely.
Melegítik is egymást meg hát elvesznének egyenkét a nagy ágyakban. Majd ha már zavarni fogják egymást az alvásban, akkor külön rakjuk öket.
Mára ennyi tellett, majd próbálok (ha a pc szerelök istene is úgy akarja) most gyakraban jönni, annyi mindent akarok naponta beírni, aztán szépen lassan elfelejtem, mit is akartam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése