2009. október 9., péntek

Tegnap is sürü nap volt, Marlene fürdött, a növéreknek sok dolguk volt, így egyedül csináltam mindent, elég jól szerintem.
Marlene sem sírt a fürdésnél söt, nyitott szemmel úszkált, csak mikor kivettem a kádból, akkor kezdett el nyivákolni.
Utána Harald kenguruzott vele meg Isabellával, aki már minden második etetésnél kiissza az egész üveget. Most 33 ml-t kap/evés.
En Elisánál voltam, csak összebújtunk.
Olyan édesen aludt rajtam...

Este megvettük a babakocsit is, nagyon jó állapotban lévö 3mas ikerkocsi, Urban Jungle One Tree Hill, nagy iker-mélykocsival, 3 sportrésszel, esövédövel, nagy bevásárlórésszel lent, könnyü kormányozni, állítható, fékezhetö, egy mozdulattal összecsukható.
Persze még így is hatalmas, 107 cm széles, de ki tudok egyedül is menni a lányokkal sétálni, ha nem lesz segítség. (söt, elvittem a méröszalagot a sarki boltba, lemérni hogy beférünk-e, és igen!!!)
A kocsiba is befért, de csak úgy, ha semmi mást nem teszünk be, úgyhogy a hazamenetel majd nem tudom hogy lesz Magyarországra, valószínü egyenlöre nem megyünk.


Ma levizsgáztattam az autót és hoztam Maxi Cosyt az Öamtc-töl, tagoknak lehet hordozót kölcsönözni.
Mikor pár napja ott voltam, azt mondta a pasi, most nincs és nem is tudja lesz-e a közeljövöben kölcsönözhetö hordozó.
Ma mégegyszer rákérdeztem és a nöci csak annyit kérdezett, pirosat vagy feketét kérek? :-)))
Biztos hoztak vissza közben valakik.
Pirosat kértem, Römer, nagyon jó. Most már van három hordozónk is.
Kocsi átment a vizsgán, hurrá.

Ma volt a "szülöi értekezlet", megbeszélés a dokival, mindent átvettünk, úgy lesz, hogy Marlene jöhet szerdán haza, ö a legstabilabb.
Kedden befekszem a kórházba hozzá, hogy legyen egy föpróbánk, szerdán meg haza. Elisa rá egy hétre, aztán Isabella is hamarosan jöhet.

Nagyon örülök, bár kicsit félek is.
Kapnak még egy csomó cseppet, van amit 2x, van amit 4x naponta, amit majd be kell adni, vas, kalcium, vitaminok, a recepteket már megkaptam Marlenenek és Elisának, a növér ír egy listát, mikor mit kell beadni.
Jön majd egy növér is rendszeresen, aki nézi öket, segít, ezt a biztosító fizeti, (ezt ma tudtam meg) meg vissza kell járnunk a kora-ambulanciára is ellenörzésekre, 6 éves korig.
Jó lesz így, hogy egyenként jönnek, nem szakad a nyakamba rögtön a három, hanem lesz idönk kicsit összeszokni.
Olyan jó lesz már itthon lenni velük.
Gondolom egész nap nézegetni fogom és próbálom felfogni, hogy anyuka lettem.
Isabella megkapta a vért, 2x, nagyon szép rózsaszín lett a kis arca, ezután beindul majd azt mondják, erösebb lesz, jobban eszik.

Este Zsuzsi barátnömék voltak itt, a kislányuk, Lili rögtön kipróbálta az új babakocsinkat, le is fotóztam.

Holnap vendégeink lesznek, ezért nem tudok majd délután a lányokkal lenni , bemegyünk, de csak röviden megnézni öket, de majd vasárnap behozom, bent leszek egész nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése