2009. október 6., kedd

Tegnap aludtam és aludtam, nagyon jól esett és megint kerek a világ, a nap is szebben süt.
Jött két képeslap, ami megmelengette a szívemet, meg emailek barátoktól, telefonok és sok-sok rámgondoló visszajelzés, annyira aranyosak vagytok, hogy ennyire támogattok legalább virtuálisan.
Kaptam egy csomagot az USA-ból gyönyörü holmikkal, (Móóóni, köszi) aprónál apróbb kis rugikkal, muszáj lesz lefotóznom, olyan kicsikék és szépek.

Jól vagyok, pihentem, mehet tovább a szekér.
Tegnap csupa jó hír volt a lányoknál is, mégpedig:

Isabella 1600 gramm!!!
Kikerült az inkubátorból, evett 15ml-t szájon át, cumisüvegböl!
Marlene szondája kint van, nem kap többet szondán, csak szájon át, nagyon ügyesen eszik!
Közös ágyba kerültek Isabellával tegnaptól. Lásd foto!
Elisa nagyon jól tartja a hömérsékletét, eszik, nagyot nött!
Pénteken elbocsájtást megelözö beszélgetés lesz az orvossal, növérrel, pszichológussal!!!!! Délben!
Elisa és Marlene jöhetnek hamarosan haza. Talán a jövö héten. Isabella még nem, de ahogy látom, mindenben követi a nagy tesóit pár nap múlva, úgyhogy ö is jön nemsokára.

Ugy néz ki, be kell feküdnöm egy-két éjjelre, hogy megmutassam, el tudom ket látni, na meg feltehessem a rengeteg kérdésemet, ami lesz.
Nagyon örülök!!!!!

Tegnap fotoshooting volt, a növérek is fotózták a lányokat, annyira aranyosak voltak egyforma ruhában.
Elisát nem tudtam külön lefotózni, de elmesélem miben volt, rózsaszín rugi, fehér gallérral, rózsaszín sapi, a Sabrina (növér) mondta, hogy úgy néz ki, mint egy "französin" (egy francia kisasszony) Madmoiselle (remélem jól írtam).Nagyon elegáns volt.
Ma délre megyek, mert fürdetek, elöször. Elisa fürdik ma.
Már nagyon izgulok, majd meglátom, mit bénázok, hehe.

Találtam babakocsit is, hétfön derül ki, megvesszük-e, akkor kell felhívnom.

Itt volt a szomszédasszonyom hétfön kávé+pletyka, felajánlotta, hogy végigkérdezi a ház lakóit, hogy használhatom-e én egyedül a babakocsitárolót, eddig biciklik voltak benne, most jó lenne a kocsinak.
Mivel a földszinten lakunk, itt van mellettünk, nem kéne mindig behozni a lakásba, meg akkor vehetnénk hármas kocsit, lenne hol tárolni.

Olyan jó fejek az emberek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése