2009. október 7., szerda

Most, hogy kint vannak lányok az inkubátorból, jóval több a tennivaló, ma pl. Elisával kezdtem, fürdettük, nagyon tetszett neki, lehunyt szemmel türte, rugdalta a vizet a kis lábaival és egy mukkot sem szólt.
Csak a törülközésnél kényeskedett egy kicsit. Utána megetettem, kiitta majdnem az egész cumisüveggel.
1840 gramm!
Utána Isabella ébredt, bepelenkáztam, megetettem, 15 ml-t ivott, abban nagyon elfáradt. Utána kenguruztam mindhárommal. Felváltva rotyogtattak a gatyába.
Isabella megint mászott, a végén már majdnem a hónom alatt feküdt, most oldalazott, nem felfelé mászott.
Öt elött Marlenet pelenkáztam, majd megetettem, kb. 10perc alatt kiitta az egesz üveggel.
Fél hatra végeztem.
Akkor végigpusziltam mindet és elbúcsúztam tölük.

Isabella kap vért ma és holnap, mert vérszegény, már szúrtak neki vénát, el is felejtettem, menyire sokkoló látvány, ha tü van a kezében.Szegényke.
Kedden lesz egy oktatás vagyis egy info-megbeszélés a biztonságos alvásról, gondolom a poziciókat meg a légzésfigyelöt mondják majd.

Holnap megyünk babakocsit nézni, remélem jó lesz, amit kinéztem.

Ma megint sürü napom volt, a hülye kocsit is le kell vizsgáztatni, péntekre van idöpontom, meg a posta, bank, bevásárlás kálváriát is megjártam ma.
A lakás fut, a vasalókosár kidöl, de nem érdekel.
Most aludni fogok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése