2009. október 5., hétfő

Fáradok, fáradok.
Nagyon sok eröt kivesz a napi bejárkálás, ha meg ott vagyok, három felé szakadok, kihez menjek, kit etessek, pelenkázzak, mit csináljak, jaaaaj...mindenkire jusson egy kis idö.
Na meg a tejpumpálás.
Ma egy "mindenmindegy" hangulatban voltam, nem mentem be a gyerekekhez, amit persze meg is bántam, mert itthon sok mindent meg tudtam csinálni, de jobb lett volna, ha bemegyek, az itthoni munka megvárt volna.
A fejem is fáj 2 napja már meg a derekam is majd leszakad.
Lassan eröm végére érek, vagy van még tartalékom? Majd kiderül.
Lelkiismeret furdalásom volt egész nap, hogy nem mentem be.
Azt hiszem holnap ott toporgok már 10kor, a látogatási idö kezdetekor a kapu elött.

Nagyon fáradt vagyok, de nem tudok pihenni, nem megy.
Annyi mindent kellene még csinálni és úgy érzem szétszakadok a sokfelé futkosásban.

Hát volt már ennél jobb hangulatú bejegyzésem is.
Jó éjt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése