2009. október 1., csütörtök

Bizony, jól látja mindenki, Elisa kint van az inkubátorból.
Mikor mentem délben, kicsit kihagyott a szívem, mert az elsö pillantás mindig Elisáé, ö van az ajtóhoz a legközelebb és láttam, hogy nincs ott az inkubátor.
Aztán eszembe jutott, hátha már rácsosba rakták. Hát igen.
A kis Elisám, aki azért elég gyönge volt a nagy súlyához képest (a többiekhez képest nagy súly) egyedül, kint lélegzik és fekszik egy kis melegvizes matracon, a növérek azért füthetö vízmatracot tettek alá, de tartja a hömérsékletet, nem kellett füteni nagyon.
Szinte elveszik abban a rácsos kiságyban.

Ma Marlene és Isabella volt soron a kenguruzásban, de elötte mindkettöt tisztába tettem, persze sok-sok kaki volt, mint mindig, a növér mondta is, hogy ezek a gyerekek nem lesznek hasfájósak, annyit kakilnak:-)))
A növér megetette Isabellát és meg Marlenét próbáltam szoptatni, jól ment, nagyon ügyesen szív, persze még gyakrolni kell, inkább az én ügyetlenségem miatt nem ment olyan jól, ö nagyon kis ügyes volt.
A végén még üvegböl is kapott enni, de addigra annyira elfáradt, hogy a maradékot szondán kapta.
Közben megjött Harald, korábban végzett ma és bejött, kenguruzott kicsit Elisával, hogy ö se maradjon ki.
A kenguru után mindenkit tisztába tettünk mégegyszer, mert annyira büdösek voltak:-))

Isabella 1400 gramm!!!!

A növér még mondott valamit Elisa miatt, hogy tudom-e már, mi a helyzet, mondom nem, na akkor nem is rontja el a meglepetést, kérdezzem a Reginát, aki meg eltünt, így várnom kell holnapig, mi a meglepi. Biztos a súlya, mert ma mérték.:-)))

Még ki akartunk menni az Ikeába ma, de akkora dugó volt a Gürtelen, hogy mire hazaértünk a kórházból, nem volt kedvünk, nekiálltam pumpálni, majd reggel kiugrok és megveszem, ami még kell.
H. azt mondta, menjünk szombaton, de azt nem kívánom senkinek, ami ott hétvégén van, inkább holnap reggel, akkor még nem lesznek sokan.
Képeket raktam fel máról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése