2009. szeptember 8., kedd

Ùgy látom nem fogok naponta net elé jutni, pedig igyekszem...

Anyukám sajnos hazament, nagyon jó volt, hogy itt volt, sok finomat ettem, míg a kórházban voltam a lányoknál, itthon minden tiszta és friss lett, a mosás, a mosogatás, minden elrendezve, tiszta lakásba jöttünk haza, az asztalon friss kaja várt, szóval nagyon elkényeztetett bennünket.

Megnézte a lányokat is, kétszer, el is érzékenyültünk párszor...

Most anyósom van itt, egész héten, ö más, vele foglalkozni kell, sajnos nekem most nincs idöm ilyesmire, nem várja el, de sokat ülünk a nappaliban és dumálunk, nekem meg az eszem már a következö tejen jár, mikor kel pumpálni, hogy csináljam, hogy odaérjek a kórházba, de elötte még vele is menjünk kicsit valamerre.

Ma délelött felmentünk a Kahlenbergre, jó nagy séta, utána gyorsan haza, pumpa, evés, indulás a kórházba, este haza, kaja, pumpálás, dumálás vele, akkor neki is kaját csinálni, beszélgetni, hallgatni, most elmosogatott, ennyit azért megcsinál, én leültem, mert kész vagyok.

A legföbbek most a gyerekek, más nem érdekel, szerencsére mindegyik nagyon jól van.

Marlene-nél ma 1070 grammot mértek, jól feljött 860 grammról. Nagyon ügyes, már nem kell neki oxigén, csak ritkán, napi 6-7 órát is elvan nélküle.
Nagyon kis formás, dugdossa ki a nyelvét, a növérek mindig rózsaszínbe öltöztetik, nagyon jól áll a sötét hajához. Tegnap pelenkáztam, jól telepakolta a gatyáját, aztán mikor egy pillanatra elfordultam, jól beletapicskolt a sarkaival. Nagyon büdi volt.
Lázmérésnél még 2x kakilt, kezdhettem elölröl:-)))
Nagyon szeret nézegetni, mindig a hang fele fordul.

Elisa még néha gyengélkedik, kell neki az a flow, (az ürhajós oxigénmaszk), tegnap, mikor M. és I. kint volt velünk kenguruzni, sokat riasztott a gép, de pl. ma, mikor ö is kint volt, rajtam, egyszer sem.
Nyugodtam aludt rajtam 2 órát.
Az elején nagyon éber volt, nézegetett, kapálózott.
Szereti a cumit is már.Van neki egy nagyon apró cumija, azon cuppogott ma.
Kétszer is kihúzta a gyomorszondáját, mikor a növér nem figyelt.
Ö a legutolsó mées szerint 1047 gramm volt, ez sem semmi a 980 grammhoz képest.
Még csak 2 hetesek.

Isabella a "wunderkind", mindenki megdöbbenésére a kis aprókánk 640röl 800 grammra hízott, és egyáltalán nem kell neki semmi támogatás a légzéshez. Nem is kap már oxigent, még az orrslagon keresztül sem kell neki. Nagyon ügyes.
Ö tud a legjobban szopizni is, a cumiján nagyokat cuppog és nagyon szereti, ha simogatják, Harlad ma pelenkázta, (volt kaki is) bekrémezte, nagyon tetszett neki, behunyt szemmel élvezte, csak néha nézett ki a sapija alól, hogy mi a helyzet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése