2009. szeptember 5., szombat

Tegnap csak este jutottam be a lányokhoz, nagyon hiányoztak már, jött velem anyukám is, meg Orsi, mindkettejüknek nagyon tetszett a három kislány.

Kicsit megijedem, Marlene inkubátora messziröl kéklett, kapott egy kis kék fényt, hogy nehogy besárguljon, mert kicsit magasabb volt a vérében a bilirubin.
Semmi baj a növér szerint.
Ma pelenkázunk, kenguruzunk.

Elisa megint az ürhajós cucc nélkül, hason feküdt és úgy néz ki sikerült a kis gyöngeséget legyözni, nagyon jól volt.
Elisa tegnap 1060 gramm volt már!!!!!!!!
A többieket nem tudom még, majd ma megkérdezem.

Isabella nézegetett, keze az álla alatt, (ahogy aludni szokott) és kicsit nyöszörgött, de simiztem, és akkor elaludt.

Marlene két szomszédja két magyar baba, legalább is anyukájuk magyar, már dumáltunk kicsit.
Mindkét baba beteg, azért vannak ott, úgy sajnálom öket, ilyenkor úgy örülök, hogy az enyémek "csak" kicsik.
Az Özláb baba is ott van, mindig integetünk egymásnak az anyukával.

A növérek nagyon kedvesek, olyan jól bánnak a babákkal, már nagyon várom, hogy ma menjünk.
Ma rántott húst eszem rizzsel, anyukám módra!!!!!!!!
jahaj, már alig várom, hogy kész legyen.
Nagyon jó illatok vannak.Ha így folytatom, elgurulok majd.
Bár azt meg kell mondjam, visszafogytam a tehesség elötti súlyomra, az egész 11 kiló lement, amit felszedtem. Nem mintha számítana, nem diétáztam, meg most sem vagyok sovány, de jó érzés megint beleférni a cuccaimba.
Biztos a kórházba futkosás, meg a 3 óránkénti tejezés is beleszámít, az idegeskedés, meg a babákért való aggódás is.
Na indulok készülödni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése