2009. szeptember 20., vasárnap

Pont ma írtam, hogy Nicole-ék mikor jönnek, erre külödött egy sms-t, hogy éjjel átozták a Lórándot hozzánk, Marlenevel srégen szemben van, meg is néztem ma, nagyon édes, nagyot nött már.

Apropó, nagyot nött, ma Marlene 1370 grammos lett a méréskor, ezzel megelözte Elisát, aki 1350 gramm és 120 grammal többet nyomott a születésekor.
Váó!
Isabella 1078 gramm, nála csak 8 gramm plusz mértek, de nagyon sokat kakál, lehet, hogy ettem valamit,ami nem tetszethetett neki, mert mindig be van kailva.
Ma is, a kenguruzás alatt egyfolytában nyöszörgött, mozgott, aztán megemeltem a takarót és éreztem a szagot, jól be volt kakilva.
A növér aztán kicserélte a pelust, akor megnyugodott, utána lecserélte a szondát tartó ragtapaszt az arcán, akkor nagyon sírt,de csak pár másodpercig, hogy megmutassa, ez neki nem tetszik. Olya kis egérhangja van, imádom.
Ja csuklott is rendesen, olyan kis sípoló hangon.

Marlene végigaludta a pelenkázást, etetést, kenguruzást, de félálomban ivott 9 ml-t, meg is dicsértem.
Elisát csak röviden megsimiztem, megbeszéltem vele, hogy holnap ö lesz soron kenguruban, mert ma egyedül voltam náluk.
Este, mielött eljöttem, még megnéztem, pont kapott enni, hason feküdt és nézegetett.
Olyan sok szöke haja van, nagyon drága.

Kérdeztem a növért, mi lesz a tejjel, ha hazamehetünk és megmarad ott valamennyi, azt mondta, visszakapjuk lefagyasztva mindet.
Nem öntik ki.
Lehet, hogy venni kéne egy fagyasztót. A mostaniba nem sok fér be.

Most bevacsiztam, kicsit ledölök, figyelem az Ebayt, mindjárt lejár a kihúzható kanapénk aukciója, kíváncsi vagyok, mennyiért megy el.
Már van rá licit, úgyhogy tuti elviszik, remélem jövö héten.
A babaszoba készül, tegnap felszögeltük a padlószéleket, leszedtük a régi karnist, befalaztuk a lukat, ami volt, most H. megcsinálta az ajtót, (nagyon hangosan csukódott).

Holnap veszek függönyt, hogy megvarrhassan a héten. Sima fehér lesz, rózsaszín sötétítökkel.
Hacsak nem látok valami mást, de azt hiszem ez lesz a legjobb.
Ja meg kell egy fölámpa is, (a mostani nem olyan gyerekmotívumos) meg egy kislámpa, éjszakai pelenkázáshoz.
A pelenkázó jövö héten jön meg. Az ágyak felállítva, csak el kell rendezni.
Matracokat kell még venni, azt is majd jövö héten.
Irnom kell egy listát, mi kell még.

Ha így haladnak a lányok, október közepe- vége felé simán hazaadják öket.
Aztán kezdödik a kaland.:-)))

2 megjegyzés:

  1. A lámpára vehetsze esetleg valami lelógó díszt, forgót, az Ikeában is lehet kapni. És akkor nem kell komplett kicserélned az egészet. Persze ha nem utálod annyira a mostani lámpatestet, hogy mindenképpen szabadulni akarsz tőle.

    VálaszTörlés
  2. O, ez is jó ötlet, lehet, hogy ez lesz a megoldás...

    VálaszTörlés