2009. szeptember 13., vasárnap

Ma kettesben egyedül, nagyon jó itthon ez a csönd, meg nyugi.
Már nagyon fitt vagyok, de ma elfáradtam.
Délelött elbúcsúztattuk anyósomat, majd pihentünk délig, lustálkodtunk.
Kis ebéd után indultunk a kórházba, sajnos Elisa még az intenzíven van, mert fent nincs még hely, így lementünk elöször Elisához és Isabellához, majd fel Marlenehez a 12.-re.
Már ébren volt és nézegetett, várt bennünket.

Kis simogatás után Harald lement a két kicsihez és ö lent is maradt pelenkázni meg kenguruzni.
En meg fent csináltam ugyanezt.
A fenti növérek tegnap óta felöltöztetik Marlenét, tegnap halványzöld rugiban rajta rózsaszín nyuszival várt ránk, nagyon csinos volt, bár a "tehénen a gatya" kifejezés illik leginkább a szereléséhez, nagyon nagy volt rá, kilógott belöle mindenhol a vékonyka keze-lába.

Ma meg fehérben volt, rózsaszín szívvel a rugi elején. Még nem láttam a lányomat felöltözve soha, így eléggé meglepödtem és elérzékenyültem, mikor megláttam.
Szerintem minden jól állna neki, krumpliszsák is, olyan szép, á, nem vagyok elfogult, á, nem....:-)))

Kapott tejet a szondán, meg egy cumit, ami mellett én csöpögtettem minifecskendövel a szájába a tejet, ezzel a növér szerint összeköti a szopási reflexet a teli gyomor érzéssel és könnyebben kezd majd szopni.
Tegnap próbálkoztak cumisüveggel is, de nagyon hamar elfáradt, 4 ml-t tudott cumizni ,a többit szondán kellett adni, mert még kicsit gyönge hozzá.
Utána 2 órát kenguruztunk.

Elisa a kis oxigénnel volt ma, nagyon ügyesen lélegzik, ma már 22m l tejet kap/kaja.
Nála H. volt ma.

Isabella nem is 820 gramm volt ám múltkor, hanem 880, csak a növér rosszul mondta, mert a mai mérés szerint 930 gramm a kis Morzsa, a legkisebbünk. Hihetetlen, mennyire nö!
Tegnap nagy sivalkodást rendezett, mert a kaja fél órát késett, alig lehetett megnyugtatni.
Két inkubátorral arrébb voltam Elisánál és onnan hallottam, hogy ordít.
Az inkubátor be volt csukva, de simát áthallatszott rajta.
Jobban mondva nem ordít, mert az négy kilós babák csinálják, hanem egérhangon sivalkodik.

Elisa és Isabella között a legutóbbi ágyszomszédom kislánya fekszik, nagyon beteg, szív és gyomoroperációja lesz hétfön, holnap.
Még csak 1200 gramm szegényke.

Annyira szerencsések vagyunk, hogy a mi gyerekeink egészségesek, nem gyözök hálat adni érte.
Hoztam képeket is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése