2009. szeptember 16., szerda

Jó éjszakát, már majdnem holnap van, de ezt még be kell írnom, hogy a kislánykáim mekkorára nöttek már.
Isabella 1030 gramm, Marlene a mai mérés szerint 1222 gramm!
Elisát holnap mérik.
Örület, hogy nönek, Isabella már 390 grammot hízott, ma elöször próbálkoztunk vele cumisüvegböl itatni, hááát...még kell egy kis gyakorlás, elöször is nézett rám nagyon komolyan a homlokát ráncolva, hogy ez most mi, aztán félrenyelt, meg kifolyt a szájából a tej, de aztán másodikra 2 ml-t ivott üvegböl. :-)
De nem nagyon rajongott érte.
Ma egy lila bodyban volt, de késöbb lecseréltük, mert kiböfizett egy csomó tejet, láttam én, hogy a növér gyorsan-gyorsan benyomta neki fecskendön a kaját, mert már menni akart tovább, odaadhatta volna, hogy én csináljam lassan, akkor nem jött volna vissza.

Marlene ma már 10 ml-t ivott üvegböl, nagyokat cuppogott hozzá, de nagyon elfáradt a végére, a maradék 15 ml-t szondán kapta, mert már 25 ml-t kap 4 óránként, nagyon megindult.
Van egy jó fotóm róla, mindjárt felteszem, ahogy iszik az üvegböl.

Ma megkaptuk a születési anyakönyvi kivonatokat, Meldezettelt és a lányok mától hivatalosan is osztrák állampolgárok, erröl is kaptunk papírt.
Èn vagyok a családban az egyetlen külföldi:-))) Ja meg a kutya...neki is magyar útlevele van.

Ùtlevelük a csajoknak még nincs, de nem hiszem, hogy mostanában utaznak valahova, :-)

Tegnap óta mindhárman elhagyták (reméljük örökre) az intenzív osztályt és sima csecsemöosztályon nyomjuk tovább.
Eygiküknek sem kell már sem infúzió, sem oxigén. Még Elisának sem, nagyon szépen lélegzik egyedül.
Elisa ár ággyal arrébb van, mint a tesói, így Harald tisztába tette Marlenet, megetette és ment Elisához kenguruzni.
Én tisztába tettem Isabellát, megetettem (2 ml-vel üvegböl) és kenguruztam a két kislányommal, Isabella és Marlene most voltak másodszor együtt, I. fogta M. kezét, annyira édesek voltak.
Este bejött Enikö, megnézte öket, hozott nekik nagyon édes kis ruhákat, utána eljött hozzánk és nálunk dumáltunk még egy kicsit.

Ja, ma nem kellett a kajáról gondoskodni, mert délelött ebédet kaptam házhoz szállítva, a Zsóka barátnöm jóvoltából, kelkápifözeléket (azt "rendeltem", mert még választani is lehetett, mit kérek) meg csirkepaprikást, tésztával, söt még Mohr in Hemd-et is kaptam fagyival, desszertként, hú, nyami, nagyon beettem.
A maradékot este ettük meg, mert persze hatalmas menyiség volt, igazi "komatál", ha még tudja valaki, mi az, meg is állapítottuk Zsókával, milyen jó szokás volt ez régen, kár, hogy már alig van ilyen.

Alig hogy Zsóka elment, kopogott a szomszédKarin, csak 5 percre beugrott, nagyon rendes volt.
Jó sürü nap volt, még volt idöm vasalni és mosogatni is.
Most k.o vagyok.
Holnap reggel a Krankenkassehoz megyek, intézni a gyest, meg a betegbiztosítást a lányoknak.

A kórházban a születésük napjától fizetnünk kell 17 Eurot naponta, minden babára, ez egy hónapra kb. 1500 Euro és még biztos tovább lesznek bent, mint egy hónap.
Szerencsére van egy külön biztosítás, ami ezt fedezi, különben megnézheténk magunkat.
Még jó, hogy az elején a volt szobatársam, Nicole szólt, hogy ez van, fel voltam már készülve.

Na ennyi tellett tölem mára, jönnek még a képek, aztán jóccakát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése