2009. szeptember 14., hétfő

Elisa
Marlene
A tegnap jó stresszes volt, egyedül voltam a lányoknál, elöször lent beukkantottam a két kicsihez, hogy jól vannak-e, aztán fel Marlenehez, akit tegnap mértek, 1202 gramm(!!!), nagyon nö, öt bepelusoztam, bekentem, aztán jött a növér, hogy próbáljuk meg a cumisüveget, hátha tudna már inni belöle.
Na kicumizott 12 ml-t, a többit aztán szondán kapta, mert úgy elfáradt a nagy ivásban.
Igaz nézett rám értetlenül, hogy most mi ez a számban, meg minek, mikor a szondán sokkal jobban lecsúszik minden, nagyon ráncolta a homlokát, de ivott.
Utána nagyon megdicsértem, aztán mentem le a 10.-re.
Elisa még aludt, de felébresztettem, mert evéshez úgyis felkeltik, tisztába tettem, bekentem, volt a fején egy csomó zselé, mert valami vizsgálatot csináltak, talán EEG, mert elektrodák voltak a fején, (sajnos a növérnek nem volt ideje velem beszélgetni, mert a Jutta babáját pont hozták a mütétböl vissza, mindenki ott tolongott és dolgozott a középsö inkubátornál) de hozott nekem a növér meleg vizet és lemostam a kis fejét, nem nagyon tetszett neki.
Pörgött, forgott, úgyhogy jutott zselé mindenhová, inkubátorra, kezemre, még Elisa is összekente a kezét vele.
Na kész lettünk, akkor már jött a másik növér, hogy jövök-e Isabellához, mert ha nem, akkor ö megcsinálja.
Mondtam, hogy kicsit várjon, jövök már, (persze Isabella nagyon éhes volt már és jelentette is jó hangosan) jaj, nem lesz ez könnyü felosztódni három kisasszony között, akik mindig szeretnének valamit....
Isabella jól bekakilt, meg keze lába összevissza járt, ahogy szokott, ilyenkor ki van csomagolva, annyira sok a helye, hogy nem tud mit kezdeni vele és megijed, beleremeg a szája is, legörül és sírás lesz a vége, még nem szokta meg, hogy ennyi helye legyen és így kinyújtózzon.
Ilyenkor egyik kézzel fogom a kezeit, a mellén összecsomagolva, meg simizem a fejét, vagy összefogom a lábait is, az megnyugtatja, ha felveheti megint a gombócformát.
Igy elég lassan megy a pelenkázás, de azért végeztünk nagy nehezen.
Utána etetés, I. kapott 4 ml-t szájon át, a többit szondán, nagyon ügyesen nyelte a tejet.
Ma megpróbálkozunk a cumival.
Elisával kenguruztunk, ö szondán kapott mindent, a növér nem volt túl barátságos, (ö az elsö, aki nem nagyon igyekezett segíteni) de mi nem zavartattuk magunkat, fél 5ig együtt voltunk.
Nagyon jót aludt rajtam, az elején kicsit nyugtalan volt, igyekezett egy kényelmes pozíciót felvenni, ezzel jól megijesztett, mert a 2 hetes kis "gyönge babám" felemeli a fejét és elfordítja a másik irányba, azt hittem rosszul látok, persze húzza maga után a kábeleket is, én visszafordítottam a fejét, hogy ne feszüljön annyira az o2 szonda, erre megint elfordította, akkor hagytam és aztán az sem tetszett neki, így visszafordulni is sikerült neki, vagy 4-5 ször egymás után.
Milyen ereje van!
Ma megint ketten megyünk, majd meglátjuk, hogy megy, mi lesz az elosztás.


Tegnapi képek:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése