2009. szeptember 18., péntek

Elintéztem mindent, gyest, családi pótlékot, bejelentettem mindenhol a lányokat.
A jövö héten megyek érdeklödni, milyen segítséget kaphatunk a tanácstól. Àllítólag kapunk egy gyakornokot a Caritastól persze nem ingyen, de nem sok pénzért, majd meglátom, mennyire jön ki, fizetés alapján állapítják meg.
A gyes itt is úgy van, mint otthon, hogy a 3 gyerek nem 3 gyest kap, hanem az elsö gyerek egész összeget kap, a 2. és 3. csak a fél gyest, de hát az is valami.
De ha jól tudom otthon még rosszabb, ott a 2. gyerek semmennyit sem kap?

Lehet, hogy a tanács is ad valakit vagy kifizetik a babakocsikat, ez még kérdéses.
Ami nekünk tetszik és kiférünk vele az ajtón, az 1400 Euro körül mozog és az még csak egy kettes kocsi, mert egy kettes és egy egyes kocsit szeretnénk venni, mert egy hármas kocsival nem férünk ki az ajtónkon. Meg nem férünk be sehová sem vele. Bolt, orvos, stb. felejthetö a hármas babakocsival.

A villamosra, metróra felszállást a kettessel is elfelejthetem, úgyhogy majd nagyokat sétálunk itt a kerületünkben, szerencsére sok a zöld hely. Ha valaki jön velem sétálni (sok a jelentkezö már) akkor nem lesz gond, ketten toljuk öket, ha meg egyedül megyek velük valahova, egyet magamra kötök hordozóba.
Ennek majd lesz valami sportértéke is, úgyhogy szép karcsú leszek egy év múlva. Hahaha.....

Az autóba sehogy sem fog beférni a kettes meg az egyes babakocsi, sem a hármas, söt a 3 gyerekhordozó sem, így igyekszünk nyerni a lottón, hogy vehessünk egy új autót, amibe minden befér.

Az ágyakat már felállítottuk és jönnek az adományok is barátoktól, ma kaptunk kölcsön egy hatalmas bölcsöt Orsiéktól, szerintem hárman is bele fognak férni, gurulós, kitolhatom majd öket benne a nappaliba, egy ideig el lesznek benne.
meg babahordozót (Maxi Cosy), meg egy csomó más dolgot is.
Adtunk érte egy csinos hintalovat, amit mi már más barátaintól kaptunk, ahol a kislány már kinötte, Marcelnak nagyon tetszett, meg is lovagolta rögtön.

Azt nevettem, hogy matracunk még nincs a babaágyba, (majd jövö héten megyünk venni) de hintalovunk már van, elvégre az sokkal fontosabb:-)))

Ma csak rövid program volt, pelenkázás, etetés, aztán jöttem haza, Marlene 1286 gramm, nagyot nött.
Ma 11 ml-t ivott üvegböl, de aztán félrenyelt, kicsit köhögött is, lement az o2 szintje, de aztán pár másodperc múlva magától rendezödött.
Nagyon édesek, nönek.
Hoztam képeket is. Mindjárt felrakom.
Holnap megyünk egész délutánra hozzájuk, már nagyon várom.
Ilyenkor annyira rossz, hogy csak ilyen keveset voltam náluk, de tudom, hogy jól vannak, csak lelkiismeretfurdalásom van, hogy nem töltöm ott az egész napot náluk.
Rengeteg a tejem, van nekik böven, ma a tejkonyhás szólt, hogy szépen gyülik a kaja a babáknak, nagyon ügyes az anyuka:-)))
Persze éjjel nappal bocizok (fejek, Harald énekli, hogy Boci, boci tarka...:-) ezt már tudja magyarul.

Ja, énekeltem a lányoknak én is, az "Erdö szélén házikó" nagy siker volt Isabellánál, mert ö mocorgott, de csak ha nem énekeltem, ha énekeltem, akkor nyugiban feküdt rajtam.
Mikor meguntam, (kb.20szor ment le a szám), próbálkoztam mással is, a Csaó Marina nem tetszett neki, a Micimackó elment, de nem rajongott érte, a Hajmási Péter nagy siker volt, azt 5ször ismételtem és akkor nyugi lett.:-)
Az ízlése még kicsit kezdetleges, a Hungáriát majd még eröltetem egy kicsit, mert az nem lehet, hogy ne szeresse a Csaó Marinát!

:-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése