2009. szeptember 28., hétfő

Egy kis tokája is van már Elisának.
Ma Elisa 1500 gramm, Marlene 1520 gramm, Isabellát nem mérték.
Tegnap és tegnapelött fürödtek minden, állítólag vegyesen reagáltak, leginkább jól, de volt egy kis nyekergés.

Ma Elisánál voltam, öt pelenkáztam, (jó sok kaki), utána kivették kenguruzni, nagyon édes volt, ivott 17 ml-t üvegböl, a többit szondán, félrenyelt kétszer is, nagyon tátogatott a cumi után, aztán szívott hármat és csak nézett, meg pihegett, még gyöngécske ahhoz, hogy az egész üveggel kiigya.
De határozottan haladunk.
Èn elég fáradt vagyok, kezd elegem lenni a napi kórházba mászkálásból.
Persze imádom, hogy mehetek a lányokhoz, alig várom minden nap, hogy mehessek, de az ide-oda utazgatást már a fenébe kívánom, közben fejek, meg rendezkedek itthon, rengeteg ruhájuk van már a lányoknak, a Manócsomaggal, a barátok gyerekeiröl "lenött" ruhákkal, meg a saját szerzeményekkel elég nagy gardróbjuk lett.

Remélem elég lesz.
Tegnap kint voltunk Schwechaton, az Ebayes cuccokat elhozni, olyan dugóba keveredtünk, hogy csak na, de azért nem késtünk sokat.
Gyönyörü ikreket láttam, Max és Helene, nagyon édesek voltak, a párnak kb. hasonló a története, még a dokink is ugyanaz volt a lombiknál, azon az osztályon feküdtek a gyerekek, mint a mieink, vicces volt, hogy mondtam, erre ö, ja, mi is, akkor ö mondott valamit, erre én is, ja, mi is.
Ma anyával kimostuk a babaruhák nagyrészét, már száradnak, még függönyt kéne nézni a gyerekszobába a héten.
Amit múlt héten néztem, már nem volt meg, de igazán nem is tetszett, a prospektusban jól nézett ki, élöben meg nem.
El kell mennem a tanácsra is, a családsegítö ügyében, holnap.
Tegnap a kórházban azt mondták, ha hármasikreim vannak és koraszülöttek, kapok egy ápolónöt segítönek, de hogy mikortól, hogyan, hány órára, azt nem tudom, majd azt is megkérdezem.
Megvan a program holnapra is.

Nagyon sok a tejem, már fagyasztottam le itthonra is, mert nem fért a hütötáskába, amiben viszem be a kórházba naponta. Jó lesz az, ha hazajönnek a lányok.
Igaz, lassan a hütöbe sem fér már....múúú........

Elisa ma kenguruzás közben 4-5ször felemelte a fejét és elfordította a másik oldalra, csak néztem, hogy mit tud.
A növér azt mondta, kis tornászka, állandán mozog. Bár gondolom ez is szubjektív, ki mit lát, a másik növér azt mondta, Elisa álomszuszi.
Majd kiderül.
Elisa mosolyog a legtöbbet, de csak félálomban, vagy álmában, ébren még nem.
Nagymamája szerint angyalkákkal álmodik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése