2009. szeptember 20., vasárnap

Egy hónaposak a lányok!!!
Annyira gyorsan el ment ez az idö, el sem hiszem, hogy már ekkorák.
Elisa a tegnapi mérés szerint 1350 gramm!
Nagyon ügyesek, igaz csak Marlene tud már cumizni, ö is csak a kaja felét cumizza be, most már 27-30 ml-t kapnak adagonként és ezt napi 6x, de a többiek is igyekeznek, Isabella 5ml-t, Elisa is 4-5 ml-t iszik egyedül, de annyira elfáradnak benne, hogy etetés után szinte kómában alszanak.

Tegnap is, Elisát etettem, ö nagyon álomszuszi, a pelenkázás után is már k.o., pedig utána jön az etetés, úgy volt, hogy bepelenkáztam és otthagytam, hogy még átnézzek Isabellához, jó 10 percet maradtam, gondoltam E. már cirkuszol a kajáért, de nem, úgy aludt, ahogy ott hagytam, semmi reakció, fel kellett ébreszteni, hogy egyen.
De nem nagyon érdekelte, jobban csúszik a szondan még neki.
A növér mondta, hogy még szabad neki, még nagyon kicsi:-)

I. már kész volt, Harald ott kezdett, aztán ment M.hez, aki nagy cirkuszt rendezett, le is akartam filmezni, de addigra már átment a sírás nyafogásba, azt a videot tettem fel tegnap, ahol M.nyafog.
Ehe-e ehe-e, ehe-e, ez volt a nyafi......már nem sírt.
Segítettem Haraldnak Marlenét pelusozni , mert belekeveredett a kábelekbe, M. meg egyre türelmetlenebb volt, de aztán mikor jött a cumisüveg, akkor már csönd volt, ivott 11ml-t egyedül.
Tegnap még H. kettejüket kenguroztatta, én meg Elisát, mert jövö héttöl újra dolgozik, sajnos lejárt a szabija, jó volt ez a 3 hét, hogy itthon volt.
Jövö héten felváltva veszem majd ki öket, ma I. és M. ,ert ök 2 napja nem látták a mamijukat, csak a papát, holnap megint E. egyedül , sajnos csak így megy, mert M. és I. egymás melletti inubátorban fekszenek, öket ki lehet együtt is venni, de E-hoz át kell menni a túloldalra, öt csak egyedül lehet kivenni.

Mondták, hogy ha lesz hely, összerakják öket., de nem hiszem, hogy mostanában, mert M. másik szomszédja egy török baba, akinek az anyukáját ismerem, soká voltunk együtt fent az osztályon, az ö babája is nagyon kicsi még.
A szemben levö baba anyukája is velem volt fent, egy idös nö, nem tudom mennyi lehet, de jóval idösebb nálam, szegény nagyon kövér, alig bír menni, neki 28 hétre született a babája, már 2,6 kiló, de nagyon gyönge és a légzése nem passzol, mindig kimarad.

Özlábék is itt vannak, nagyon gyönyörü a kis Kübra, olyan formás, Elisa szembeszomszédjai.
A mi lányaink elött született jóval, biztos van már 7-8 hetes, de még csak 900 gramm.
De nagyon szép kislány.
Mindig beszélünk pár szót az anyukájával.
Van egy magyar lány is, Heni, neki is nagyon szép a kislánya, de már nagyobb, ö még operációra vár, szegényke.
Nem tudom, Nicole-ék mikor jönnek, írta, hogy ök is jönnek a 12.-emeletre, a kis Lórival, jó lenne megint együtt lenni és dumálni.Utoljára még a 9.-en voltak, remélem jól vannak.
Irnom is kell neki.
Gudrun is el lehet havazva a babával, nem jeletkezik.

En megértem, nekem semmire sincs idöm, még a barátoknak, ismerösöknek visszaírni, visszahívni öket is nehéz, nagyjából evés közben, vagy az autóban gyorsan-gyorsan telefonálok.
(a rendörség ezt ne olvassa, hanem ugorja át)

Ma benéztem az Ebayre, (igen, a netre van 10 percem:-))), mert felraktuk a kihúzható heveröt és "véletlenül" belebotlottam egy aukcióba, ahol mini babaholmik vannak, le is csaptam rá, majd este jár le, meg kell szereznem.

Találtam egy linket is, ahol egy jótékony Angyal, (muszáj nagybetüvel írnom) aki szintén korababákat hozott a világra, koraszülött babáknak állított össze startcsomagokat, az elsö idökre, ezeket a cuccokat nem vagy nagyon nehéz beszerezni, szinte alig kapható 44-es vagy 50-es babaruha.
A ruhák körbejárnak a koraszülött babák szülei között.

Irtam neki, hogy kaphatnánk-e mi is és rögtön itt volt a válasz, hogy persze, kapunk 3 lánycsomagot, bodykkal, rugikkal, stb., komplett startcsomagot, söt kiszállítja vagy elküldi anyukámhoz, még a postaköltséget is ö állja.

Igen, vannak még ilyen emberek, úgyhogy ne adjuk fel az emberekbe vetett hitünket!!!!!

Itt a linkje: (Orsi remélem nem haragszol):

http://manocsomag.blogspot.com/

Fantasztikus kezdeményezés!

Na mennem kell készülödni, este még benézek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése