2009. augusztus 14., péntek

Minden rendben továbbra is, a fájások nem jelentkeztek, ne is, bár a mai tokografián volt 2 fájás, mutatta a doki a papíron, hogy ott a! éreztem valamit?

Mit tudom én, azt sem tudom, mit kellene érezni, szerintem akkor fordultam a másik felemre, mert már bal oldalt elzsibbadtam.
Nyugi.

Azért be kell vallanom, hogy eddig jóval kellemesebb volt a közérzetem, nem fájt, feszített, nyomott vagy húzott semmi, mióta nincs a fájásmegelözö infúzió, hááát......a hasam lassan leszakadni készül, a csípöm is fáj egész éjjel, hanyatt kevesebb a levegöm.

Lehet, hogy ezek infúzióval is ugyanúgy fájnának, mert a babak rendesen gyarapodnak és ezek normális terhességi panaszok. Gondolom most jön majd a java.

Kilókban is (eddig +8kiló, nem vészes, ha azt vesszük, hogy még egy hónap van hátra) meg vizesedésben, fájdalomban, jön még rosszabb is.

Èrdekes, hogy azok a dolgok, amik az elején annyira zavartak, mennyire pitiáner problémák lettek azóta, hogy itt bent vagyok.
Pl. már teljesen normálisnak tartom és megszoktam, hogy az ujjaim mindig el vannak zsibbadva, a jobb kezem 3 ujját már hónapok óta alig érzem, ez jól jött a múltkor, mikor odacsuktam a wc ajtóba, meg sem éreztem, hehe:-)))
Bal kézen csak 2 ujj zsibbad.
Vagy pl. a hason alvás...El sem tudtam képzelni, hogy máshogy is lehet.

Most tök örülök, ha egyáltalán tudok aludni. Mint ma délután, egy olyan hatalmasat aludtam, mint régen nem....Ilyenkor aztán kedvem is más...:-)

Jaj, mennyit panaszkodom...abbahagyni!!!!!!

A legfiatalabbak megjöttek a a nyaralásból, meg is könnyebbültem, hogy végre megint itt vannak közel. Danimat látom megint hamarosan.

Ma lent voltunk Haralddal a napon, tolókocsival, már nagyon profin vezeti :-))) igaz, max.15 percig bírom, mert aztán keményedik a hasam, de annyira melegen sütött a nap, leégtem volna, ha még maradtunk volna.

Nagyon jó volt friss levegöt szívni...
Szegény bébijeim, azt hiszik, az itteni fenti levegö a normális közeg, ritkán jutnak friss oxigénhez.
De majd ha kint leszünk innen......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése