2009. augusztus 9., vasárnap

Itt vagyok megint, jelentkezem.
Mindenki nyugi, jó?
Azért mert nem írtam 4 napig, még nem jelenti azt, hogy megszültem, oké?

Köszi mindenkinek az aggódást.
Minden rendben, csak átköltöztem egy másik szobába.

A dominikai kislány nagyon durva fájdalamakat produkált, gyakorlatilag éjjel-nappal sírt, nyögött, nyöszörgött, már nem tudtam, mit csináljak, hogy vigasztaljam, mit mondjak, nappal itt tanyázott az egész spanyolajkú család, 4-5 órát nyomták spanyolul, miközben ö sírt meg ordított, hozzájött még egy "nagyon okos" jugó csaj, aki a megérkezése órájában kiosztott, hogy majd én hogy viselkedjek övele, erre kicsit besokalltam.
2 napig 150 feletti vérnyomásaim voltak, napi 4-5ször mérték, de nem ment le, mire kisütötték, hogy a szoba az oka (nem szóltam, de nagyon stresszes volt) és csütörtökön vagy pénteken átköltöztettek egy másik szobába, ahol csodák-csodája, 120/70 a vérnymásom megint.

Nem akarok rinyálni, de tényleg durva volt a szoba, meg már 5. hetet nyomom, én is kicsit mimózásabb lettem itt.
Elég a saját bajom, nem még éjjel-nappal vigasztalni.

Na aztán itt a net nem mindig ment, de most már igen, kaptam új jelszót és müködik.
Ma 27+4, szerdán meglesz a 28!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A vizsgálat szerint a méhnyak szebb mint valaha, a méhszáj stabilabb mint bármikor, a dokim szerint ezzel bármeddig lehetne húzni, olyan szép. (dagadtam ám a büszkeségtöl, elvégre mikor kap az ember ilyen szép bókot, hogy milyen szép a méhszája...:-)))))
Megnézte a bébiket is, minden oké a szívükkel, ezt naponta nézik, azt mondta, ha már itt vagyok, (lent voltam az ambulancián) akkor már dopplerrel is nézzük meg öket, ez azt hiszem azt mutatja, hogy mennyire jó a placenta vérellátása, ezen keresztül a bébik vérellátása.

Ott is mindent rendben találtak, de aztán kiderült, hogy Cébi (bal felül fekvö kicsi) valamivel kisebb, mint a többiek, nem sokkal, de kisebb.
Eddig is különbség volt a mérésekben pl. Àbi 630 gramm, Bébi 620 gramm , Cébi csak 540 gramm volt, de ha a combcsont, has, vagy fejkörfogat eredményeit nézzünk, csak miliméternyi különbségek vannak. A pocakja mindig kisebb volt, mint a többieknek.

Lényeg, hogy rákérdeztem nagy boldogan, hogy akkor 34 hétig meg sem állunk, elötte nem szülök?
Doki erre azt mondta, hogy ha Cébike ennyire törékeny kis hölgy, akkor jó lenne öket augusztus végén már kivenni, mert itt kint jobban tudna nöni, mint belül. Vagyis a 30. héten már!!!!
Hm. Pááánik.....ezen járt egész nap az eszem.
Ezzel is álmodtam.

Végül a mai viziten annyiban maradtunk, hogy megvárjuk, mi lesz szerda-csütörtökön a méréseredmény, ha nagyon le van maradva a baba, akkor megbeszéljük mi legyen, ha nött közben, akkor meg várunk, meglátjuk.

Persze nagyon elegem van már a fekvésböl, holnap kezdem a 6.hetet, de azért nem gondoltam, hogy ilyen közel vagyunk a szüleshez, jó lenne, ha még maradnának bent kicsit.
Ott nincs bacilus, küzdelem a levegöért, kajáért, nem kell szenvedni a kakival, bárcsak még bent lehetne öket tartani.

Kezeim már nem soká bírják, most a jobb kézfejemben van a tü, egy napig bírom, aztán jön a pirosság, gyulladás, ki kell húzni.
Még egy darab jó vénám van, azt tartogatom holnapra, aztán elkezdek panaszkodni, már nagyon fájnak tényleg.

Mindkét kezem bekötve, bekrémezve, kézfejeim kékek-lilák, nem megy tovább.
Szerdán vége kell legyen, a dokim is ezt mondta, nem bírják az ereim már.
27 napja megy az infúzió, éjjel-nappal.
Kész vagyok.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Olvasgatlak rendszeresen, nincs olyan nap, hogy ne jutnál eszembe, mi lehet veletek :-). És nagyon csini kismama vagy, pocakot leszámítva nem is látszik semmi. Kitartás, szorítok, hogy minden rendben legyen, nőljön Cébi (ezek a nevek nagyon tetszenek ;-) ) és benn maradjanak még pár hétig.

    puszi és sok-sok kitartás!!!

    tmokus

    VálaszTörlés
  2. Köszi Mókikám neked is!!!
    Puszi és kitartok!

    VálaszTörlés