2009. augusztus 31., hétfő

Hahó, csak gyorsan bekukkantok.
Most szedték ki a varratokat és mehetek délben haza, addigra kész lesznek a papírjaim.

A dokim nagyon örült, mikor látott, megdicsért, hogy milyen jól megyek már, (tegnap már leelöztem a folyosón egy embert 2 mankóval), de tényleg, minden nap jobb, nem is fáj, jól vagyok.
Most leugrom még a Sigrid barátnömhöz elbúcsúzni, ö 3 napos császáros, aztán pump up the milk:-)), utána lányokat nézni, hogy töltötték az éjjelt.

Közben össze is kell pakolni, de lehet, hogy azt Haraldra hagyom, neki is legyen valami dolga.
Szerencsére már a nagy dobozokat hazavittük, amit a város ajándékoz a babáknak.

Egyik nap feltünt egy nöci itt, a várostól és hozott nekem három hatalmas kartont, babacuccokkal, ezt a babák Bécsben mind megkapják születésük alkalmából.
Majd beszámolok, mi van benne, még nem nagyon láttam, mert hazaküldtem öket.

Na most futás a dolgomra........



ÉS MA 8 HÉT UTÁN, 56 NAPPAL ÉS ÉJSZAKAI KÓRHÁZI TARTÓZKODÁS UTÁN VÉGRE A SAJÁT ÁGYAMBAN FOGOK ALUDNI, ÉS HARALDDAL ÜLÜNK A TV ELÖTT ÉS SEMMIT SEM CSINÁLUNK, CSAK KUTYIT SIMOGATUNK ÉS FOGJUK EGYMÁS KEZÉT.
És nem lesznek szobatársak, vizitek, idegenek, éjjeli növérkontrollok, injekció (tegnap kaptam utoljára) gyógyszerek, infúziók, vizsgálatok, SEMMMMMMMIIIIIIIIIIIIIII..........................

Csak mi ketten, aztán meg majd hamarosan öten...............................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése