2009. augusztus 5., szerda

27, 27, 27......mennyire vártam ezt a hetet és annyira féltem, hogy elöbb megszületnek, most pedig itt van és már csak egy hét, hogy elérjük a 28.- at, ami nagyon fontos állomás lesz.

28. a büvös szám, a kitüzött idöpont, amire már azt mondhatjuk, hogy itt már nagyon nagy baj nem történhet (azért néha igen, de nem gondolok ilyesmire), július elején a dokim azt mondta, az esély megvan, hogy kihúzzam addig, de nagyon vigyázni kell, ha akkor nem fektet be, már biztos történt volna valami.

Ugy örülök, hogy megint itt a dokim, mert ö annyira jó fej és rendes, a hülye vészmadár helyettesét meg már el is felejtettem, lényeg, hogy az enyém visszajött a szabiról. Ma még nem volt itt, de a Patriciával (növér) üzent, hogy operál reggel óta, jön, amint tud.
Ma lett volna a méhnyakvizsgálat is, de még nem hívtak, az ambulancia már bezárt, biztos itt nézik majd meg fent.
Jobb is, lent annyit kell várni.

Szivhangra is megyek ma még, ezt uh-val nézik, (mármint a babák szívhangját) minden nap. Eddig mindig jó volt az eredmény.

Ja és lehet, esetleg és talán (eddig ezek a szavak fodultak elö a témában) mától szünetel az infúzió, de még semmi biztosat nem tudok, sajnos tegnap elakadtam az amúgy is már 2 napos tüvel és összevéreztem mindent, egyszerüen nem akart elállni, mert kapom a trombózis elleni szurit minden nap és szép híg vérem.

Kaptam tehát új tüt, most a bal karomba, jól aludtam vele és remélem legkésöbb holnap kiszedik.
De a lényeg, hogy mától esetleg megszünik az infúzió, 23 nap után!!!!
Már hozzámnött egészen.
Ebéd érezik, megyek is......egy kismamának a legfontosabb dolga az evés:-)))))
Remélem ma lesz a spenót, egyik napra bejelöltem, de már nem tudom, melyikre......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése