2009. július 26., vasárnap

Èjjel megint esett, ma meg süt a nap, elképzeltem, milyen friss lehet a levegö, hm....

Nagyon szerettem vasárnap korán reggel Mortival sétálni menni, mindig a benzinkút elé mentünk és ott sütöttek friss sajtos Bagelt, Milkás muffint, friss zsemlét, már a saroktól lehetett érezni, hogy úszik a levegöben az isteni illat, persze nem bírtam ki, jól bevásároltam és hazáig mindig megettem a felét már...:-)))

Ma korán kezdtek a növérek, már 3/4 8kor itt volt a reggeli, amúgy 9 elött ritkán kapunk valamit, én spajzolok este, mert reggel nem bírom 9-ig kaja nélkül, muszáj ennem valamit.
Este amúgy is túl sok kaja jön, elteszem mindig reggelre egy részét, az a mentöadag.

Èjjel vagyis tegnap este megnézte a növér a bal kezem, kicsit bepánikolt a látványtól, 5 perc múlva itt volt egy orvos, aztán mindenfélét kentek rá, de nem fáj már, csak bedagadt majdnem a hónaljtól csuklóig, ma is többször nézték, szóval végre komolyan vette valaki, bezzeg tegnapelött hiába mondtam, hogy be van gyulladva, meg fáj, kapartam a falat, kenték rá azt a semmitérö kencét.
Ma már szebb is, antibotikum nem kell, a Heparin injekciót meg úgyis kapom mindennap, ( mélyvénás trombózisra gyanakodtam egyébként) úgyhogy a trombózisveszély nagyjából kiküszöbölve, a födoki is megkérdezte ma, mi újság velem, (Dr.Kiss) szóval odafigyelnek.

Holnap kezdem a 4. hetet itt, lehet, hogy a dokim is jön már szerda felé, letelt a szabija, örülök ám neki, mégis csak vele lehet a legjobban megdumálni mindent.
Kíváncsi vagyok, akarja-e tovább adni az infúziót.
Meg hogy mit mond, mi lesz a továbbiakban.

Közben volt ebéd, majd innen folytatom, ha lesz mit írni, egyenlöre minden oké.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése