2009. július 2., csütörtök

Bár nem hiszem, hogy hárman is ekkorák már, mint itt lent áll , de remélem növögetnek, szombaton doki, remélem ö is azt mondja minden rendben.
Érzem a bal oldalon a kis rugdosásokat már, bár inkább lüktetésnek tünik, nagyon fura.

Ma már a 23. hétbe léptem, már nincs sok hátra, csak még 7-8 hétig bírják ki odabent, akkor már nem lesz semmi baj.
Szeptember 9. lenne a 32. hét betöltése, adig jó lenne, ha maradnának, de a 30. hétre (aug. 26.) is már nagy esélyük lenne a túlélésre.
Szeptember 23. lenne az legideálisabb idöpont a szülésre, akkor 34. hetet tölteném be, akkor mindenképp meg kellene születniük, mert a doki szerint 34 hétig egészséges ha bent maradnának, semmiképp sem tovább.
(utána nincs már helyük, nekem meg az evére, lélegzetvételre nem lesz helyem ott belül.)
De nagyon kevés hármasiker bírja ki a 34.hétig.

Remélem a legjobbakat.
Most küldök le egy kis ebédet, aztán kis séta és fekvés tovább.

M anagyon meleg van, tegnap is 33 fok volt, igaz éjjel esett, én nagyon jól aludtam, 22-01-ig, aztán 03-06-ig.
1-töl 3-ig olvastam, neteztem, söt mert Morti olyan éber volt, kimentünk levegözni , nagyon jól esett az esöszagú éjszakában sétálni. Igaz csak rövid séta volt, de akkor is.
Ma megint gyorsan telt a déleött, itt volt egy barátnöm dumálni.
Tegnap elöször Zs.+anyukája jöttek, kivasaltak nekem mindent, ami a kosárban volt, nagyon hálás voltam érte.
Haraldnak vannak vasalt ingjei. Bár eddig is, de csak egyenként, ülve vasaltam öket.

Utána még két barátnö jött, akikkel nagyot dumáltunk, H. is itthon volt már, kiszolgált bennünket, nekem nem sok mindent kellett csinálni, söt ö utána el is pakolt mindent.
Morti is élvezte a nyüzsgést.

Mit egyek ma?Körül kell néznem a hütöben, mi van itthon.
Gyümölcs rengeteg van, azt kaptam tegnap is, ma is, nagyon örülök, mert az csúszik a legjobban, hoztak barackot, cseresznyét, dinnyet, szölöt, epret, neki is látok hamar.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése