2009. június 29., hétfő

Péntekre hozták elöre a vizsgálatot, ma helyett.
Alig aludtam éjjel, nagyon izgultam, mi lesz, befektetnek tényleg? Mindenesetre a táskát bepakoltam, Harald megkapta a használati utasítást a mosógéphez, szárítóhoz, csekkek befizetéséhez, stb., Mortitól is elbúcsúztam.

Orsiékkal ott találkoztunk, jöttek, hogy elkísérjenek, szerencsét is hoztak, Marcel annyit mosolyog már rám, már megismer.

10-re mentem, így nem kellett annyit várni, 11kor már be is hívtak, (mi az az egy óra várakozás az elözö 7 órás hercehurca után) és hál Isten nem rövidültem tovább, minden eredmény az egy héttel elöbbi állapotban, nem változott. (13 mm, méhszáj zárva)
Igy nem is kellett mást semmit csinálni, még megnézte hasi uh-val a babákat, akik továbbra is jól vannak és nönek.
Mondta, hpgy nem tudja, felküldjön-e megint az osztályra, arra a tokográf vagy mi vizsgálatra, hogy vannak-e fájásaim, de a másik doki (hárman voltak bent) szerint nem kell.

Kérdeztem, szedhetek-e magnézimot, ha görcsölök, meg húz a hasam, mondta, persze szedjem, de nem írt fel persze, kaptam a gyógyszertárban így is, de szörnyü, hogy itt úgy kell kihúzni belölük mindent, ha a dokikon múlna, nem szedtem volna se vitamint, se folsavat az elsö 4 hónapban, pedig köztudott, hogy milyen fontos. Mikor a 4. hónapban sem híztam még semmit, akkor írta fel a vitamint.
Nem tudom, mi lenne, ha halvány fogalmam sem volna ezekröl a dolgokról, még jó, hogy azért valamennyire értek hozzá, persze a kismamafórumok tapasztalt tanácsadóit sem kell lebecsülni, tölük sokat tanultam.:-))))

Pihenni továbbra is muszáj, söt ha lehet feküdni, így a hétvégén nem is csináltam mást, csak olvastam, meg kajálni keltem fel.
Borzasztóan unalmas.
De a jó ügy érdekében csinálom tovább, nem panaszkodom, nézem, hogy gyülik a vasalnivaló, meg a por a sarokban.
Harald mártírarccal felmosott pénteken.
Mivel a pincetakarításnak szó nélkül nekiesett, azért nem is kértem meg másra, majd lassanként megcsinálom, negyed óra munka, 2 óra pihenés, így elég lassan haladok, de azért továbbjutok valamivel.

Sajnos nem gondoltam, hogy ez így lesz, különben már beszereztem volna egy takarítónöt jó elöre, most már nem érdekel, ezt a két hónapot kibírjuk nagytakarítás és vasaltruha nélkül is.
Utána meg majd éjjel takarítok, vagy ha a babák alszanak. Vagy tényleg beszerzek egy takinénit.

Pénteken itt volták Zs.-ék, hoztak elökóstolót a lagziból, ami szombaton volt, egy csomó sütit, de olyan finomakat, hogy vasarnapra meg is ettem majdnem mindet, még jó, hogy vasárnap meg érkezett a lakodalmi tortából egy kis kóstoló, így tovább ettem.:-)))

Még mindig csak + 3-4 kiló jött rám, attól függ, mikor mérem, remélem ez nem baj, eszem én, csak nem tudok sokat.
A legjobban a gyümölcs-zöldség csúszik, amitól ugye nem fogok hízni.
De mit egyek, szalonnát?
Ma tejfölös krumplileves lesz, hehe, már nem volt 2 hete és kezdett hiányozni, régen minden héten volt, meg egy kis halat sütök talán , az jó a gyerekeknek is, van még pangasiusom a mélyhütöben, meg spenót hozzá.

Olvasom a Twilight-ot, ami filmen is nagyon tetszett, a könyv persze még jobb, pláne hogy Ádám elhozta a 2. részét is, alig várom, hogy lássam, mi lett az elsö rész után.

Ma hívott a saját dokim, hogy menjek szombaton, 9-re, addig meg pihenés, alig értettem mit mond, olyan rossz volt a vonal, azért még kétszer visszakérdeztem, remélem tényleg szombat az idöpontot.
Nekünk jó a hétvége, mert akkor H. is tud velem jönni, nagyon szereti nézni ultrahangon a lányait:-)
Mindig kérdezgeti a dokit, hogy ez most mi, meg miért, meg mekkorák, olyan jó, hogy így érdekli.
Most megyek, kész a leves.......(igen, az unatkozó kismamák már délelött fél 11kor levest esznek)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése