2009. június 4., csütörtök

A napok rohannak, szerdán barátnöztem, két kisbabával voltunk hárman, nagyon jó volt, igaz odafelé kicsit eltévedtünk, így a fél órás útból lett 2 óra, de odaértünk, kaptam megint babacuccokat, hordozót, biztonsági övet a kocsiba, nekem.
Majd ma beszereljük, mert már a rendes öv bevág a hasamba.
Ngyon jó volt kicsit kikapcsolódni, elmenni itthonról.
Bár mostanában eléggé visszahúzódtam, azért néha jó elmenni valahová.

Ma nézek magamnak nadrágot, mert a Mónitól kapottak kicsit melegek már, kord és vastag farmer anyagok, na meg ideje beruházni saját kollekcióba is, igaz nem kell sok minden, nyilván ez lesz az egyetlen terhességem, nem viszem túlzásba.
Valami nyári cucc jó lenne azért.
Bá ha így megy tovább, nem lesz nyár, nagyon hideg van, pláne este.
Amióta a babák úton vanak, én mindig fázom.

Tegnap kicsit outleteztünk Edittel, vettem egy pulcsit, (hehe, nyár) vékony, de kötött, nagyon jó belebugyolálódni.

Ma benézek a kórházba Andihoz, megszületett a kis Bruno, sajnos nem komplikációmentesen, végül császár lett, de jól vannak, és Bruno 4200 gramm!!!
Remélem ma már nem fogok zavarni, na meg nem is akarok nagyon soká maradni.
Csak megkukkolom a kis Herkulest meg az anyukáját:-))

Holnap megyünk a Babyexpora, kíváncsi vagyok, milyen lesz, eddig nagy ívben elkerültem az ilyen helyeket, most majd tologatom a pocakot a tömegben.:-)
Sok infot szeretnénk begyüjteni (meg sok-sok ajándékot meg Gutscheint).

Babacuccok ügyében nagy elörelépés nincs, szeretnék valami támpontot, úgyhogy megvárom a 22.-i organscreeninget, hátha akkor már tudnak valamit mondani fiú-lány ügyben.
(vannak már bébidolgaink, de a nagybevásárlás várhat még egy kicsit)
Listát már irom.
A saját dokimhoz jövö szerdán megyek, lehet, hogy ö is lát majd valamit az uh-n.

Ideális esetben vegyesen lesznek, vagyis nagyon remélem, hogy nem mind fiú lesz, bár végül is mindegy, akkor egyeduralkodó leszek itthon, mint lány, még a kutya is fiú, lényeg, hogy a babáknak ne legyen semmi bajuk.

Ma éjjel semmit sem aludtam, úgy fájt mindenem, visszagondoltam jó kis hason alvásaimra régen, hát ez most lehetetlen, bár vághatnék egy nagy lukat a matracba a hasamnak.....

Alvás:
Hanyatt nem megy, mert rosszul leszek egy idö után, a babák nyomják a föereket ott bent, (ennek utátaolvastam, csak onnan tudom) hason alvás kilöve, marad a jobb és bal oldal váltogatva, általában arra ébredek, hogy elzsibbadt a kezem, ujjaim, a nagypárna most nagyon jót tesz, térdek közé téve, így egy órát is elvagyok, el is alszom, de aztán fordulni kell, párnát elrendezni a túloldalra, (legtöbbször leesik), megkeresni, a puffanástól Morti felébred, odajön megnézni, minden oké-e, néha fölugrik az ágyra, akkor letenni újra, simizni kicsit, ezt félreérti és hozza a maciját, hogy dobáljam neki, utána párnát berakni a térdek közé, takarót elrendezni és ha ezt párszor megcsinálom, hipp-hopp máris reggel van.

Nem panaszkodom ám!!!
Tudom, hogy ez vele jár, nem is bánom, csak fura az új helyzet.

A tv-ben (Sat1) Magyaro.-ot mutatják, ahol nagyon összeverekedtek a talkshow vendégei.
Durva...Megrendezett?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése