2009. június 19., péntek

Megjártuk a fodrit, Morti gyönyörüséges lett!!!
Igazi rövid, nyári frizurát kapott!
Képeket hozom mindjárt, csináltam elötte-utána képeket.

Hazafelé majd megsültünk, 33 fok volt kint, nem is mentem fodrászhoz, mert már annyira elpilledtem a melegtöl.
Majd jövö héten talán.
Tegnap délelött vásárolgattam, persze 2 óra a limit, azalatt nem lehet túl sokat költeni, jöttem is haza gyorsan.
Délután barátnöztem, babáztam, nagy olasz fagyikelyhet küldtem le a bébiknek, sok gyümölccsel, nagy volt az öröm, ilyenkor az az érzésem, hogy nagyon elégedettek:-)))
Este Harald meg Morti eljöttek elém a Schnellbahnhoz, a hazaúton jól eláztunk, de kellemes meleg volt és az esö olyan jó szagú.
Ma muszáj elmennünk egyes dolgokat venni, de szombaton olyan rossz, hogy minden tele van, pláne hogy szakad az esö, biztos mindenki ott fog tolongani a bevásárlóközpontban.
Amilyen gyorsan csak lehet, lerendezzük.

Fontos a kismamanadrág és felsö, mert lassan nincs mit felvenni, (bár tegnap megint kaptam egy nagy szatyor pótlást Zs.töl) de akkor is, muszáj vennem legalább egy pár új cuccot magamnak!
Eddig a kölcsöncuccokban jártam.:-)

Ja meg az esküvöre valamit venni, ahova jövö szombaton megyünk.
Aztán még kellene élelmiszer, meg italok, meg Harald benézne a Saturnba, technikai cuccokat nézni, remélem nem maradunk soká.
Délután fözünk és lustálkodunk. Nagy program!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése