2009. június 15., hétfő

Jó hosszú hétvége volt, ha jól tudom Fronleihnam, ami miatt H. 4 napot itthon volt, szerdán ugye a doki , aztán este megnéztük a kis Brunot, aki nem rég született és gyönyörü.
Hazafelé belefutottunk egy nagy rendörségi akcióba Floridsdorfnál, valamit ellenöriztek, mindenkit betereltek a nagy parkolóba az Interionál, aztán csak vártunk...

Kb.10 perc után (már nagyon kellett, hogy hazaérjek, sürgösen!!!) kiszálltam és elkezdtem nyújtózkodni, megvillantottam a babapocakot, jött is rögtön egy aranyos rendörbácsi és csak ránézett a papírjainkra és mehetettünk is. :-)
Na mire jó a babapocak?
(pedig odadugtam a pajszert, meg a többi betöröszerszámot):-)
Csütörtökön csak lustálkodtunk, pénteken vendégek voltak egész nap, aminek keretében mi lányok elmehettünk az ikeaba is, ahol akkora tömeg volt, hogy semmit sem lehetett rendesen megnézni, így ugrott az összeállított listám, hogy mi mindent kell megvizslatni.
De a héten vagy jövö héten kiugrok mégegyszer, matracot nézek a kiságyakba, bár a másik matracosnál is látam jót, csak kis választékban, jó drágán.
Otthon annyira népszerü a kókuszmatrac, itt meg nem ismerik, nem szeretik.
Pedig csak jót olvastam róla.
Lehet, hogy otthon kell majd megvenni.

Szombaton moziztunk, az Illuminatit néztük meg, hááát...
Tipikus hollywoodi verzió, ha nem olvastam volna a könyvet, nehéz lett volna követni, rengeteg jó dolgot kihagytak, arról nem is beszélve, hogy Obi van Kenobi (Ewan Mcgregor) nagyon gonosz lesz a végére, ami ugye könyvben nem is így van.
Nem vártam nagy durranást, (bár a bomba az felrobbant), hát nem is volt az.
De ha nem olvastam volna a könyvet, tetszett volna.

Vasárnap meg valakinek szülinapja volt, 2 éves lett, de nem a Dani! Na ki az?
Moooti....:-)))
(Dani elötte pár nappal töltötte be a 2. és telefonáltunk is, ami abból áll, hogy én dumálok, ö meg mosolyog a telefonba:-)))
Elénekeltem neki a "Boldog szülinapot" és Kati szerint nagyokat vigyorgott.
Amúgy nagy dumás, de a telefonba csak mosolyog:-)
Már nagyon várom hogy láthassam. (most vasárnap)

Visszatérve a mi szülinaposunkra, "ö" is nagyon örült, kapott finom kutyacsemegét, egy vizilópárnát meg egy csörgölabdát, azt kergette egész nap.
Délután elmentünk fagyizni, de annyira meleg volt, hogy Mortinak a végére 3 centire kilógott a nyelve, másfél órát sétáltunk, nekem is elég volt.
Valami fenomenális a fagyi a floridsdorfi olasznál, nutella, citrom, joghurtot ettem, hm nyami, jöhetne most is.
Rakok képeket is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése