2009. június 15., hétfő

Jaj, már 10 napja hanyagolom a blogot, elöször nem volt mit írni, aztán meg úgy feltorlódtak a dolgok, hogy nem is értem ide.

A legfontosabb hír, hogy voltunk múlt héten dokinál és minden oké a babákkal, gyönyörüen fejlödnek és már 20 centi körüli a nagyságuk.

Harald próbált kikényszeríteni a dokiból egy választ a nemekre vonatkozólag, kétszeri kérdezés után nagy nehezen bevallotta, hogy, hááát, ha annyira akarjuk tudni, van itt egy kislány, de nem 100% még.



:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))



Juhéjj!!!!!!!!!!!!!

Remélem igaz és nem csak eldugta a kukacát!

Persze mindegy mi lesz, csak ne legyen bajuk, de azért jobban érzem magam, hogy nem csak fiúbanda tanyázik odabent.



Ja, a vérnyomás és a laborok is tök jók, semmi negatív eltérés, a méhszáj miatt annyira izgultam, hogy meg van rövidülve, de nem is, a kórházban rosszul mérték, 34 mili és zárva!!


Azóta jobban merek mozogni is, mert nagyon féltem, hogy mit mond.

A szülés idöpontja is szóbakerült, a dokim szerint a 32.hét a nagy átlag, ameddig egy hármas ikres kismama kihúzza, aki még nem szült, annak mondom, hogy 40 hét a normális .
De max. a 34.hétig hagyják öket bent, mert utána már nincs helyük, meg nekem sincs helyem enni+levegöt venni.
Nem mintha közben nagy evövé változtam volna, még mindig csak +3 kilóval dicsekedhetek, ami miatt még mindig megy az aggódás, hogy elég-e a bandának a kaja ott bent.
De csak elveszik, ami kell nekik.
Visszatérve az idöpontra, szeptember közepe kb. a 32.hét. Már csak 12-13 hét és itt lesznek a bébik.

Majd 22.-én kiderül a többiek neme is (remélem) akkor megyek a nagy uh-ra az AKH-ba.



Elötte héten voltunk a BabyExpon, ahol volt egy csomó fontos info, meg bezsákmányoltunk egy csomó ingyencuccot, pelenkákat, cumikat, cumisüvegeket, söt kaptam a vitaminos standnál Femibiont, amit amúgy is szednem kell, ingyen osztogatta a pasi.
A múltkor forrongtam, hogy micsoda rablás 22 Eurot elkérni a sima terhesvitaminért, most meg megdobtak bennüneket 3 csomaggal! Még a szülés utánra is marad elég:-)

Az expon megnéztem a város babakelengyéjét is, ugyanis itt minden kismama, aki túllépte az X.hetet, (nem tudom, hányadikat), kap Bécs városától egy csomagot a babának. (Wäschepaket).
Már az elején is mondogatták a kórházban, hogy Wäschepaket így meg úgy, gondoltam, aha, jóvan, mittudom én mi az, (elöször arra gondoltam, vinni kell majd a kórházba egy csomagot és az lesz az), na erre kiderül, hogy adnak.
Van benne pelenkázóhátizsák, kis rugik, meg felsök, játék, csörgö, vagy ilyesmi, szóval egy minimális indulókészlet a babának.
A kórházban is el lehet hozni, meg az Eltern Kind Zentrumban is, oda úgyis be kell nézni, vannak információs esték, (jogi, ápolási tanácsok) meg kiképzés béna szülöknek, akik még nem láttak kisbabát:-)
A.-ék nemrég voltak, pl.szülésfelkészítön, ami hasznos volt ugyan, de aztán csak császár lett a vége, azt mi majd jól kihagyjuk, úgysem szülheten "normalisan".
Meg van torna, (nem akrobatikus aerobic) azt majd megkérdezem a dokit, hogy mehetek-e, mert a vállaim meg a zsibbadás már kicsit durvul.

Most pl. 4.05 van korán reggel, de nem tudok tovább aludni, mert a kezem fekvö helyzetben már annyira zsibbad, hogy fáj is.
Biztos valamelyik ördögfióka rajta fkeszik valamimen, ami akadályozza a keringést.

Ha felkelek, jobb lesz, de egész nap zsibbad és dagad, ha lógatom.

Július elejére szeretnék bejelentkezni 4D ultrahangra is, hogy tuti minden redben legyen.
Fura, hogy nemrég még a tarkóredö miatt izgultam, most meg itt van már a következö nagy lépés.
Csak azt remélem, mindenük a helyén van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése