2009. június 23., kedd

8-ra mentem, megint jó sokat kellett várni, hiába ez nem privát, a kórházban voltam, az ikerambulancián, most volt a naaagy genetikai uh, ahol MINDENT megnéztek, kb. egy órát vizsgáltak, a vége felé már nagyon kényelmetlen volt, ugyanis hanyatt fekve egy baba fekszik valami fö veröeremen és ha soká vagyok hanyatt, akkor kezdek elájulni, de végül nem lett semmi, közben pörögtem kicsit, ide-oda.

Megnézték a hátgerincüket, a hasukat, (minden zárva) nyúlajkat, (nincsen), kezük, lábuk megvan mind, a belsö szerveik mind müködnek, nagyon édesek voltak.
Egyikük pont itta a magzatvizet és nyújtogatta ki a nyelvét.
Kérdezték, hogy szeretném-e tudni a nemüket, hát naná!!!!

Na szóval, dobpergés.......tratra......mindhárman lányok!!! :-)))))
Elöszörre kicsit elkeseredtem, kint még bögtem is kicsit, de aztán gyözött a józan ész.....
Jó lett volna egy kisördög fiú is.....
De ne legyek telhetetlen.
Egészségesek legyenek, az a lényeg

Három lányunk lesz, el sem hiszem!
Kis copfosok.....

Örültem nagyon, hogy ennyire jól fejlödnek, nagyon sokat mozogtak, alig lehetett követni öket az ultrahanggal.
Utána továbbvártam a váróban, hogy a dr.Wordához is bekerüljek, ö kicsit stresszben volt, így jó 1,5 órát még ott vártam.
Elöször megviszgálta a méhnyakat, már ott is hümmögött kicsit, jól meg van rövidülve.
Csak 13 mm, 2 hete meg még 34 mm volt.
Sajnos ez nagyon rossz, azt jelenti, hogy ha tovább rövidül, akkor kinyílik a méhszáj és megindulhat a szülés.
Jó fájdalmas vizsgálat volt.
Felküldött a szülészetre, ahol tovább vártam, majd rákötöttek egy gépre, ami a fájásokat kell, hogy jelezze, de hál Isten nem voltak, így nem kellett befeküdnöm.

A doki felhívta az én dokimat és megbeszélték, hogy hazamehetek, de nagyon sokat kell pihennem.
Persze megígértem mindent!!!!!
Hétföre hívott vissza, de ma telefonált, hogy menjek inkább pénteken, mert aggódik, szóval péntek 10-re megyek, ha rosszabbodott akkor vagy összevarrnak és feküdni kell, vagy bent kell maradni a szülésig, kb. még 10-12 hetet kéne kihúzni.
Nem örültem nagyon, de azért a kockázat nagy, jobb lenne a gyerekeknek.
Lényeg, hogy még ne szülessenek meg.

Ma semmit sem csináltam, csak feküdtem és pihentem, péntekig nem fogok sokat felkelni, csak ha muszáj, igaz, kis sétákat szabad, csak semmi megeröltetés meg stressz.
Azért kicsit beijedtem.

Olyan rossz, hogy eddig ezen a genetikai ultrahangon aggódtam, hogy minden okés legyen és akkor megkönnyebbülhetek, ha jó lesz az eredmény, de most itt az új aggódni való.

Jó lenne egy kis felhötlen idöszak is.
Vagy olyan nincs, ha már úton a baba?

Megvannak a nevek is, vagyis egy listát írtunk, de még nem végleges a verzió, nem is kötöm senki orrára, annyit elárulok, hogy nem Piroska és nem Teréz.:-)

Harald hozott tengergyümölcse rizottót, jól belaktam belöle, most meg csak pihi.
Megjöttek a rendelt szakácskabátok is, nagyon szépek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése