2009. május 27., szerda

Mióta panaszkodtam, hogy semmi mozgolódást ott bent nem érzek, mintha valami kis jelecske lenne, verdesö lepkeszárnyak ott belül, vagy kis buborékok szállnak fel?
Valaki kopogtatja a hasamat belülröl, de még csak nagyon finoman.
Ès csakis jobb oldalt. Cébi lenne?
El sem hiszem, hogy ez velem törtenik.

Még mindig félek, hogy jön valaki és közli, hogy vicc volt az egész, nem is lesz itt semmi baba, csak jól átvágtak.
Azt remélem, hogy ha elkezdenek intenzíven mozogni, akkor már realizálom az állapotomat.
Nem merek semmi babacuccot venni, nem merek sokat a jövöröl beszélni, mintha valami "nehogy elkiabáljam" lenne bennem.

Más kismamák már biztos ezer dolgot vásároltak be, vagy legalább vettek egy kis zoknit a babájuknak. Nem merek.

Most volt egy nagy vihar, teljesen besötétedett, pont mikor elindultam vásárolni.
Gyorsan meg is jártam az utat, vettem fasírtnak valót, mert kitaláltam, hogy zöldbabfözeléket csinálok fasírttal, nagyon ennék valamit.
Legtöbbször mire kész lesz, elmúlik a kívánság és Harald eszi meg, amit föztem.
De ma tényleg mintha éhes lennék.

Direkt papucsban és felöltözve méretzkedtem ma, erre megint kevesebb vagyok, nem írom le, mennyivel indultam, mert hátha mások is olvassák majd ezt blogot, de annál csak 1 kilóval vagyok több.
Pedig ez már a 17. hét, az 5. hónapba léptem.
Remélem elveszik a bébik, ami kell nekik.

Rakok fel mai pocakfotókat is, kikerekedett a "babaházam" :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése