2009. május 28., csütörtök

A mai nap a lustaság jegyében telik, még SEMMIT sem csináltam, csak ide-oda ülök, fekszem, nemtommi van, reggel már a tusolástól is lefáradtam, na meg a két ördög, Morti és Börni sétáltatásától.
Most hogy itthon vagyok, nagyrészt én megyek velük sétálni, H.csak a lefekvés elött megy ki velük.
Persze jó a mozgás nekem is, hiányzik is, ha nem mehetek.
Most elmentem venni egy nagy doboz eperfagyit, hátha segít a hangulatomon. :-)))

Még holnap lesz egy-két elintéznivaló, bevásárlás hétvégére, mert megyünk haza (jippijé!) aztán 3 nap kettesben, de várom már!!!

Mai bömbölés is letudva, ugyanis délelött becsöngetett a tegnapi szomszédasszonyom, hogy gratulálni akar a hármaskákhoz és hozott nekem három belgacsokit, spárgaformájút az idénynek megfelelöen. :-)))
Nagyon jól esett a kedvessége, úgyhogy ahogy becsuktam az ajtót utána, ki is bögtem magam, hogy brühühü, milyen rendes ez a nöci.
Már csak röhögni tudok én is magamon, hogy miken bögöm el magam.

Igaz, a tegnapi sírás okát nem fogom egyhamar überelni, a tv-ben Jürgen Drews szülinapját köszöntötte a neje (szöke liba, aki anno élö tv-adásban fejte a tejét a kamerába, Jürgen maga egy nyálgép, a németek imádta spanyol strand slágerkirálya) (kár hogy itt nincs hányós szmájli) és lánya, na szóval énekelték neki a Happy Birthday-t én meg ott vonyítottam a tv elött, mert meghatódtam.
Boá......
Remélem ez nem hat ki a bébikre, mármint az ízlésükre a jövöben, hogy ilyeneket nézek:-)))
Majd olvasok hozzá egy kis atomfizikát meg maghasadást, hátha kiegyenlítem az okozott kárt a lelkükben.:-)

Na eszem egy kis fagyit, hátha eröt ad egy kis mosáshoz meg takarításhoz.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése