2009. május 26., kedd

Ma pocakfotózok, már megint nött egy kicsit, bár tegnap nagyon letört a szomszédaszony, aki még nem vette észre, hogy babát várok, "még nem is látszik", hm.....
El kellett mennem a gyógyszertárba, mert még volt ugyan egy levél Duphastonom, de hogy hova raktam az egy rejtély, eltünt, nincs.
Még szerencse, hogy itt van a recept a következöre.
Telefonáltam anyával is, próbálja a házat eladni egy ingatlanoson keresztül, de nem nagyon megy, mindenki házat árul.
Hétvégén megyünk haza, mondtam neki, örült is nagyon, hétfö pünkösd, majd akkor jövünk vissza, mondtam neki, hogy jöjjön el velünk Bécsbe, de nem nagyon lelkesedett az ötletért.:-(

Gondolkodtam a babaszobán, végül a mostani vendégszobát rendezzük be, nem túl nagy, de egyenlöre úgyis csak aludni fognak ott a babák, a játszás, élet, a nappaliban lesz, itt meg van hely böven, járókáknak is. A vendégszoba meg könnyen szellöztethetö és nyugalmas is, igaz az utcára néz az ablak, mint minden más ablakunk is, de mivel zsákutcában lakunk, aránylag nyugis helyük lesz.
Tapéta jobb lenne szerintem, mint a sima festés, olyan kis fészekérzést adna, már néztem szép tapétákat, valami kis finom kellene, nem tudom, lányos vagy fiús legyen-e, a babák nagy eséllyel vegyesek lesznek, ezért valami semlegest kéne kitalálni.

A 3 ágy, 1 pelenkázó meg esetleg egy szekrény még befér, más nem is kell egyenlöre, valami szép szönyeget szeretnék még oda,ami nem kényes, meg pár dekorációt a falakra, képeket vagy valami mást? Ja függönyt is másikat szeretnék. Majd kitalálom.
Egyenlöre egy ágyat fogunk nekik felállítani, amiben keresztben fognak aludni, ha már kinötték, akkor felállítjuk a másik két ágyat is.

A szaunát kell még kirámolni, az lesz a raktár, kell a hely, amúgy sem használtuk ki nagyon, mert Harald nem nagyon szeret szaunázni, én meg sajnálom havi többször csak magam miatt bekapcsolni.

Amit mindenképp szeretnék elintézni még a nyáron, az a festés, nappali+gyerekszoba (tapétázás), jó lenne júliusban, akkor még jó fitt leszek, de azért kell valaki, aki majd segít kirámolni, mert H. egyedül nem tudja majd kihordani a bútorokat.

Ma nagy pihit tervezek, mert a hétvégét még mindig nyögöm....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése