2009. április 27., hétfő

Gondolatok a redukcióról

Hárman vannak.
Mikor megtudtam, megijedetem, meglepödtem, pánikba estem.
Sírtam is sokat, az agyam egész éjjel járt, mit hogyan, hogy fogjuk megoldani három gyerekkel az eddig kettesben élt kényelmes életünket.
Hova rakjuk öket, lesz-e elég hely, az anyagiak, három ágy, kocsi, stb.
Tudnak-e eléggé fejlödni hárman egy pocakban, lesz-e elég helyük, bent maradnak-e addig, míg jó esélyük lesz a túlélésre. Milyen hátrányt jelent majd nekik egészségileg, hogy korábban jönnek a világra, be kell-e feküdnöm hosszabb ideig a kórházba, azt hogy bírom majd ki....meg, meg, meg....
Rengeteg a kérdés.

Haralddal abban egyeztünk meg, megvárjuk a 12. heti uh-t, ahol megmérik a tarkóredöt, a nagyságukat, meglátjuk esetleg egyikük kisebb-e, beteg-e, aztán gondolkodunk a redukción.
Nos, mindhárman jó eredménnyel zárták a vizsgálatot.
Egyforma nagyok, szívük egyformán ver, megvan mindenük.
Akkor melyiket?

Most, hogy láttam a babákat, hogy úszkálnak, pörögnek, jól vannak, nem visz rá a lélek, hogy valamelyiket bántsam.
Emberkék ezek már.
Az elvesztett babám is köztük van,aki 97ben akart hozzám jönni, de én nem akartam.
Összesen 8 éve akarunk gyereket.
Ha valaki egy éve azt kérdezi, mit tennék, simán azt mondtam volna, kettö elég lesz.
De most, hogy benne vagyok, nem tudom megtenni.
Bízom benne, hogy nem véletlen, hogy ök hárman akarnak jönni.

Biztos bolondnak tartanak sokan, hogy mindet akarjuk, nem vagyunk gazdagok, még jómódúak sem.
De mindketten nagycsaládból jövünk, mi hárman, Haraldék öten voltak.
Felnöttünk, szeretetben.
Gyerekként mi mindent megkaptunk érzelmileg, sok együtt játszást, együtt nyaralást, nagy dumálásokat.
A szüleimnek mindig volt ideje meghallgatni bennünket.
Nekem ezek az értékek, nem a Nike cipö.
Vannak gyerekek, akik mindent megkapnak anyagilag, mégsem boldogok.
A mieinknek is mindenük meglesz, ami erönkböl telik, de a szeretetet, érzelmi biztonságot sem szabad lebecsülni.
Ezért döntöttünk úgy, hogy megtartjuk mindhárom babát.
Nagyon fogjuk öket szeretni.

1 megjegyzés:

  1. Borzongás fut most rajtam végig, a soraidat olvasva. :) Szuper döntés volt! Nagyon is megkapják, amire szükségük van! Gyönyörűek, okosak és boldogok. EGYÜTT, hárman! :) Veletek, öten. :) Gratulálok és sok boldogságot nektek! :)

    VálaszTörlés